Intermodalinio terminalo Vilniaus viešajame logistikos centre Terminalo g. 8, Vilniaus m., statybos projektas, Nr.7993/1

Featured image
Objektas

Intermodalinio terminalo Vilniaus viešajame logistikos centre statyba

Atlikti darbai
Darbo projektas, Rangos darbai
Statybos rūšis
Nauja statyba
Objekto vieta
Terminalo g. 8, Vilnius
Statytojas
AB Lietuvos geležinkeliai
Fegda grupės įmonė (-s)
Fegda
Įgyvendinta
2014
Parametrai
Pastatyti pastatai: Administracinis pastatas, Muitinės pastatas, Konteinerių aptarnavimo centras, Geležinkelių aptarnavimo darbuotojų buitinės patalpos, Kontrolės punktas Nr.1, Kontrolės punktas Nr.2, Kontrolės punktas Nr.3, MKT-2x1600, MTT-1-214, | Privažiuojamieji geležinkeliai: naujas atkarpa - 5,894 km rekonstruota atkarpa -0,327 km | Automobilių keliai - 2,19 km (važ. dalies plotis 7,0 m) | Konteinerių saugojimo aikštelė - 27970,00 m2

Intermodalinio terminalo Vilniaus viešajame logistikos centre statybos projektas

Projektas Nr. 7993/1

Intermodalinis terminalas Vilniaus viešajame logistikos centre (VLC), esantis Terminalo g. 8, Vilniaus m., buvo pastatytas Vaidotų geležinkelio mazge ir įgyvendintas per septyniolika mėnesių. Šis projektas buvo labai svarbus tiek Lietuvos, tiek Baltijos regiono logistikos infrastruktūrai, nes jis užtikrino efektyvų krovinių pervežimą ir palengvino intermodalinio transporto naudojimą.

Projekto vykdymas:

  • Pasirašyta sutartis su bendrove „Lietuvos geležinkeliai“ 2013 m. gegužės mėn. – ši sutartis buvo svarbi užtikrinant glaudų bendradarbiavimą tarp viešojo ir privataus sektoriaus;
  • Projektas buvo pripažintas valstybinės reikšmės projektu Lietuvos Vyriausybei, pabrėžiant jo svarbą tiek šalies, tiek tarptautiniam transporto ir logistikos tinklui;
  • Statybos darbai baigti 2014 m., kai terminalas pradėjo veikti ir tapo svarbia logistikos infrastruktūros dalimi.

Projekto reikšmė:

  • Pagrindinis tikslas – užtikrinti efektyvų ir tvarų krovinių pervežimą naudojant tiek geležinkelį, tiek kelių transportą, taip prisidedant prie aplinkosaugos ir transporto srautų valdymo;
  • Padidintas logistikos centro efektyvumas, nes tai leido krovinius greitai ir patogiai perkelti tarp geležinkelio ir kelių transporto, sukuriant sąlygas sklandesniam krovinių judėjimui ir mažinant transporto sąnaudas;
  • Padidintas konkurencingumas ir geresnė prieiga prie tarptautinių rinkų, nes tai prisidėjo prie sustiprintos Lietuvos pozicijos kaip logistikos ir prekybos tarpininko tarp Rytų ir Vakarų.

Įgyvendinimo trukmė ir baigimo data:

  • Septyniolika mėnesių trukęs statybos projektas buvo užbaigtas 2014 m., ir nuo tada intermodalinis terminalas pradėjo atlikti savo funkcijas kaip svarbus tarptautinės logistikos centras.

Galerija

KONTAKTAI
Kartu kuriame ateitį šiandien
Sužinokite daugiau apie procesą ir rezultatus, mūsų ekspertų komandą bei pasiūlymus.